Doç. Dr. Yeliz Yeşil'in yanı sıra Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkisi Bölümü lisans ve yüksek lisans öğrencileri Yaren Şenkal, Tuğba Yaman ve Aleyna Çakır’ın da moderatör yardımcıları olarak yer aldığı çevrim içi konferansta, Slovenya’da öğrencilere sunulan eğitim, iş, staj ve kariyer olanakları konuşuldu. Oldukça yoğun katılımla gerçekleşen konferansın konuşmacısı ise NakloBiyoteknik Merkezi Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. FrancVidic oldu.
Trakya Üniversitesi ve NakloBiyoteknik Merkezi iş birliğinde organize edilen çevrim içi konferansta konuşan Doç. Dr. Yeliz Yeşil ise yaratıcılık, inovasyon ve girişimcilik konularında bilgiler vererek, iyi bir kariyer planlayan gençlere nasıl bir yol haritası çizmeleri gerektiği hususunda destek oldu. (Haber Merkezi)
Trakya Üniversitesi ve NakloBiyoteknik Merkezi iş birliğinde organize edilen çevrim içi konferansta konuşan Doç. Dr. Yeliz Yeşil ise yaratıcılık, inovasyon ve girişimcilik konularında bilgiler vererek, iyi bir kariyer planlayan gençlere nasıl bir yol haritası çizmeleri gerektiği hususunda destek oldu. (Haber Merkezi)





