Kızılay Edirne Kan Merkezi Ekip Doktoru Erhan Aksoy;” Edirne İl Emniyet Müdürlüğü ile birlikte bir kan bağışı organizasyonu yapıyoruz. Onlar bizim hayatlarımızın korudukları gibi kanları ile de canlarımıza katkıda bulunuyor” dedi.
“İYİKİ VARSIN KAN DOSTUM”
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü’nde görevli memurlar, Türk Kızılay’ı ‘İyiki Varsın Kan Dostum’ kampanyası kapsamında kan bağışı yaptı. Türk Kızılay’ı tarafından İl Emniyet Müdürlüğü bahçesine getirilen TIR’da kan bağışı yapan görevli memurlar uzun kuyruklar oluşturdu. Kuyruk sırasında sosyal mesafe ve maske kuralına önem verildi. Kızılay Edirne Kan Merkezi Ekip Doktoru Erhan Aksoy, pandemiden dolayı kan stoklarında ciddi sıkıntılar olduğunu belirterek, kan bağışında bulunan görevlilere teşekkür etti.
Kızılay Edirne Kan Merkezi Ekip Doktoru Aksoy, ”Edirne İl Emniyet Müdürlüğü ile birlikte bir kan bağışı organizasyonu yapıyoruz. Onlar bizim hayatlarımızın korudukları gibi kanları ile de canlarımıza katkıda bulunuyor. Onlara çok teşekkür ederim. Emniyet Müdürlüğümüzün yaptığı gibi diğer kurumlarımızın da hassasiyet göstermesini bekliyoruz. Tabi vatandaşlarımız da bu konuda hassasiyet göstermelidir. Koronavirüs pandemisi dolayısıyla Kızılay Kan Merkezi stoklarımızda ciddi düşüşler yaşanıyor. Bu dönemde tüm kurumlarımız ve vatandaşlarımızdan kan bağışına hassasiyet göstermesini istiyoruz. Kan bağışı düşüyor ama kan ihtiyacında bir düşüş olmuyor. Herkesi kan bağışına bekliyoruz” dedi.
“HER NOKTADA KAN BAĞIŞINI ALMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Her gün farklı noktalarda kan bağışı aldıklarını aktaran Aksoy, “Biz her gün farklı noktalarda farklı kurumlarla birlikte canla başla kan bağışı ile ilgili organizasyonlar düzenliyoruz. Haftalık olarak planlar oluşturuyoruz. Örneğin bu Cumartesi Günü Saraçlar Caddesi’nde kan bağış organizasyonumuz olacak. Her noktada kan bağışını almaya çalışıyoruz. Bizim nerede olduğumuzu bilmek için ‘www.kanver.org’ adresinden bizim haftalık planlarımızı öğrenebilirler” diye konuştu. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)
“İYİKİ VARSIN KAN DOSTUM”
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü’nde görevli memurlar, Türk Kızılay’ı ‘İyiki Varsın Kan Dostum’ kampanyası kapsamında kan bağışı yaptı. Türk Kızılay’ı tarafından İl Emniyet Müdürlüğü bahçesine getirilen TIR’da kan bağışı yapan görevli memurlar uzun kuyruklar oluşturdu. Kuyruk sırasında sosyal mesafe ve maske kuralına önem verildi. Kızılay Edirne Kan Merkezi Ekip Doktoru Erhan Aksoy, pandemiden dolayı kan stoklarında ciddi sıkıntılar olduğunu belirterek, kan bağışında bulunan görevlilere teşekkür etti.
Kızılay Edirne Kan Merkezi Ekip Doktoru Aksoy, ”Edirne İl Emniyet Müdürlüğü ile birlikte bir kan bağışı organizasyonu yapıyoruz. Onlar bizim hayatlarımızın korudukları gibi kanları ile de canlarımıza katkıda bulunuyor. Onlara çok teşekkür ederim. Emniyet Müdürlüğümüzün yaptığı gibi diğer kurumlarımızın da hassasiyet göstermesini bekliyoruz. Tabi vatandaşlarımız da bu konuda hassasiyet göstermelidir. Koronavirüs pandemisi dolayısıyla Kızılay Kan Merkezi stoklarımızda ciddi düşüşler yaşanıyor. Bu dönemde tüm kurumlarımız ve vatandaşlarımızdan kan bağışına hassasiyet göstermesini istiyoruz. Kan bağışı düşüyor ama kan ihtiyacında bir düşüş olmuyor. Herkesi kan bağışına bekliyoruz” dedi.
“HER NOKTADA KAN BAĞIŞINI ALMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Her gün farklı noktalarda kan bağışı aldıklarını aktaran Aksoy, “Biz her gün farklı noktalarda farklı kurumlarla birlikte canla başla kan bağışı ile ilgili organizasyonlar düzenliyoruz. Haftalık olarak planlar oluşturuyoruz. Örneğin bu Cumartesi Günü Saraçlar Caddesi’nde kan bağış organizasyonumuz olacak. Her noktada kan bağışını almaya çalışıyoruz. Bizim nerede olduğumuzu bilmek için ‘www.kanver.org’ adresinden bizim haftalık planlarımızı öğrenebilirler” diye konuştu. (Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK)





