Jandarma Genel Komutanlığı’nın 182’nci yaş günü nedeniyle Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Salgından dolayı az katılımla gerçekleşen törende pandemi kurallarına dikkat edildi. Çelenk sunumuyla başlayan tören 1 dakikalık saygı duruşu ve akabinde İstiklal Marşı’nın okunmasıyla tören anıtta son buldu. Törenin ardından Karaağaç yolunda, Lozan caddesi üzerinde Jandarma Şehitliği’ne ve Askeri Hastane Şehitliğine ziyaret gerçekleştirildi. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Güncel
Yayınlanma: 15 Haziran 2021 - 10:19
Jandarma'nın 182'inci gurur yılı
Jandarma’nın 182’nci kuruluş yıldönümü dolayısıyla Atatürk Anıtı’nda çelenk töreni düzenlendi. Törene Edirne İl Jandarma Komutanı Albay Abdulkadir Seri katılım sağladı.
Güncel
15 Haziran 2021 - 10:19





