İYİ Parti Edirne İl Başkanı Ekrem Demir, yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
Türkiye’nin en önemli sorunlarından birisi işsizlik. Hatta en önemli sorunu işsizlik. Bununla ilgili genel merkezimizde çok deneyimli bir kadromuz çalışıyor. Biz İYİ Parti olarak iktidara gelmeden önce sorunları nasıl çözebiliriz diye genel merkezimizde ciddi hummalı bir çalışma var. İktidara geldikten sonra biz ne yapacağız diye arayış içerisinde olmayacağız. Projelerimiz hazır. İktidara geldiğimizde sıkıntılarımızı çözebilmek için daha önceden hazırlamış olduğumuz projeleri harekete geçireceğiz" dedi.
İŞSİZLİK SORUNUNU ÇÖZECEK KADROYA SAHİBİZ
Üniversite mezunu gençlerimizin 3 tanesinden 2 tanesi şu anda işsiz. Bu çok ciddi bir sıkıntı. Hatta gençlerimizle yaptığımız sohbetlerde birçok gencimiz fırsatını bulsa bir şekilde yurt dışına gitmeyi düşünüyor. Ve şu anda korkunç bir beyin göçü de var. Bu bizi son derece tedirgin ediyor. Bizim ülkemizin insanları, bizim ülkemizin gençleri kendi ülkesinde iş bulamıyor. Bu noktada ülkemizde ciddi bir sorun var. Allah'ın izniyle bu sorunları çözebilecek kadrolara sahibiz. Bize bu yetkiyi verdiklerinde bu sorunları bir an önce çözmek için harekete geçeceğiz" dedi.
İSTİHDAMA YÖNELİK HİÇBİR GİRİŞİMDE BULUNULMUYOR
İşsizlikle ilgili şu anda TÜİK in verilerine göre yüzde 12 civarında işsizlik var deniyor ama hissedilen bunun çok çok üstünde" diyen başkan Demir, " Ama istihdama dayalı maalesef ülkede hiçbir iş yapılmadığı için bu işsizliğin önüne geçmemiz zaten mümkün olmuyor. Şu anda Türkiye de betona ve demire dayalı çok ciddi bir yatırım var. Bunu hiçbir zaman istihdama dönmediğini görüyoruz. Maalesef dolayısı ile de işsizliği bu şekilde azaltmak söz konusu olmayacak. Yani bir an önce istihdama dayalı yatırımların yapılması lazım. Ve insanlarımızı buralarda çalıştırarak işsizliğin önüne geçmemiz lazım diye düşünüyorum.
Hem Kapıkule tarafında hem de Havsa’ya doğru bir sürü fabrikalarımız vardı. Bu fabrikaların büyük bir bölümü kapandı. Bu fabrikalar ciddi bir istihdam sağlıyor. Dolayısı İle Bunların Büyük Bir Kısmı Şuanda kapalı olduğu için çalışan insanı yok. Buraları bir şekilde harekete geçirmemiz lazım. Bununla ilgili biz çalışmalarımız devam ettiriyoruz. Genel merkezimize sunuyoruz. Edirne milletvekilimiz ile beraber çok güzel diyaloglarımız var. Edirne de olan tüm sıkıntılarımızı milletvekilimizin marifeti ile genel merkezimize iletiyoruz. Genel merkezimiz çözüm üretmeye çalışıyor." (Haber Merkezi)
Türkiye’nin en önemli sorunlarından birisi işsizlik. Hatta en önemli sorunu işsizlik. Bununla ilgili genel merkezimizde çok deneyimli bir kadromuz çalışıyor. Biz İYİ Parti olarak iktidara gelmeden önce sorunları nasıl çözebiliriz diye genel merkezimizde ciddi hummalı bir çalışma var. İktidara geldikten sonra biz ne yapacağız diye arayış içerisinde olmayacağız. Projelerimiz hazır. İktidara geldiğimizde sıkıntılarımızı çözebilmek için daha önceden hazırlamış olduğumuz projeleri harekete geçireceğiz" dedi.
İŞSİZLİK SORUNUNU ÇÖZECEK KADROYA SAHİBİZ
Üniversite mezunu gençlerimizin 3 tanesinden 2 tanesi şu anda işsiz. Bu çok ciddi bir sıkıntı. Hatta gençlerimizle yaptığımız sohbetlerde birçok gencimiz fırsatını bulsa bir şekilde yurt dışına gitmeyi düşünüyor. Ve şu anda korkunç bir beyin göçü de var. Bu bizi son derece tedirgin ediyor. Bizim ülkemizin insanları, bizim ülkemizin gençleri kendi ülkesinde iş bulamıyor. Bu noktada ülkemizde ciddi bir sorun var. Allah'ın izniyle bu sorunları çözebilecek kadrolara sahibiz. Bize bu yetkiyi verdiklerinde bu sorunları bir an önce çözmek için harekete geçeceğiz" dedi.
İSTİHDAMA YÖNELİK HİÇBİR GİRİŞİMDE BULUNULMUYOR
İşsizlikle ilgili şu anda TÜİK in verilerine göre yüzde 12 civarında işsizlik var deniyor ama hissedilen bunun çok çok üstünde" diyen başkan Demir, " Ama istihdama dayalı maalesef ülkede hiçbir iş yapılmadığı için bu işsizliğin önüne geçmemiz zaten mümkün olmuyor. Şu anda Türkiye de betona ve demire dayalı çok ciddi bir yatırım var. Bunu hiçbir zaman istihdama dönmediğini görüyoruz. Maalesef dolayısı ile de işsizliği bu şekilde azaltmak söz konusu olmayacak. Yani bir an önce istihdama dayalı yatırımların yapılması lazım. Ve insanlarımızı buralarda çalıştırarak işsizliğin önüne geçmemiz lazım diye düşünüyorum.
Hem Kapıkule tarafında hem de Havsa’ya doğru bir sürü fabrikalarımız vardı. Bu fabrikaların büyük bir bölümü kapandı. Bu fabrikalar ciddi bir istihdam sağlıyor. Dolayısı İle Bunların Büyük Bir Kısmı Şuanda kapalı olduğu için çalışan insanı yok. Buraları bir şekilde harekete geçirmemiz lazım. Bununla ilgili biz çalışmalarımız devam ettiriyoruz. Genel merkezimize sunuyoruz. Edirne milletvekilimiz ile beraber çok güzel diyaloglarımız var. Edirne de olan tüm sıkıntılarımızı milletvekilimizin marifeti ile genel merkezimize iletiyoruz. Genel merkezimiz çözüm üretmeye çalışıyor." (Haber Merkezi)





