Haber: Birol ÇAKAN
Sabah saatlerinde Orduevi karşısında ki bulunan duraktaki görüntü Hindistan’da başıboş gezen ineklere benzetildi. Edirne’nin en işlek ana duraklarından olan Orduevi durağı köpeklerin uyku alanı olunca vatandaşlar durak dışında kaldı. Köpeklere ise hiç kimsenin müdahale etmemesi dikkat çekerken, masum bir şekilde durakta uyumaya devam etmelerini sağladı.
Sabah saatlerinde Orduevi karşısında ki bulunan duraktaki görüntü Hindistan’da başıboş gezen ineklere benzetildi. Edirne’nin en işlek ana duraklarından olan Orduevi durağı köpeklerin uyku alanı olunca vatandaşlar durak dışında kaldı. Köpeklere ise hiç kimsenin müdahale etmemesi dikkat çekerken, masum bir şekilde durakta uyumaya devam etmelerini sağladı.






Birol Çakan acaba o durağa sen geldiğin için insanlar kaçmış olabilir mi?
Ne olmuş fenamı olmuş edirnenin insanı iyidir candır.... hindistana benzemişmiş ne alaka sağolsun o durakta bekleyenler hayvanları rahatsız etmişler....
Yaptığınız habere bakın bi de gerçekten haber mi diye bakın keşke biri sizi de sahiplenseydi de bu kadar başıboş şeyler yazmasaydınız hayvanların durakta uyuması mı battı size işsizler
Siz böyle haber yaparsanız insanların sokak hayvanlarına tahammülü azalır. Haber yapacak bir şey bulamadınız herhalde. Birlikte yaşamayı öğreneceğiz. Bu dünya sadece insanlara ait değil ! Kınıyorum bu yaptığınız haberi.
Nasıl haber bu? Beraber yaşamayı ne zaman öğreneceğiz?
Ben bu kadar saçma Bi haber okumadım ömrümde. Bu da haber mi. Uyuyacaklar tabiki sen insan olarak onlara yaşayacak yer mi bıraktın heryer beton!!
Niye rahatsiz mi oldunuz? Garipler gölge bulmuşlar uyuyorlar iste. Kime ne zararları var? Insan degilmisiniz neyinden rahatsizsiniz? Ayıp az vicdan merhamet olur insanda! Attığınız başlıktan yaptığınız haberden utanın
Demek oluyorki o yatan bizim sahip çıkıp kollamamız gereken canlara gereken değer veriliyor ne güzel insan olduğumuzu öğrenmişiz ki rahatsız edilmemisler durağin dışında durunca eksilmeyiz ya kutlarim o insanları.
Kim niye nasil bir mudahale etsin? Beklentiniz ne ki?
çok büyük haber yılın gazetiçilik ödülünü alırsın
Nasıl bir müdahale istersiniz tekme tokatla sopayla kovalamalarinimi biraz insan olun sokak hayvanlari adı üstünde nerede yaşayacak.onlara yasam hakkımı bıraktık
Nasıl bir başlık bu yahu. Yeriyonuz mu yuceltiyonuz mu belli değil. Onlar başıboş değil bu arada. HAKLİN SOKAGİN CANLARİ. ALLAH YARATİRKEN KİMSEDEN İCAZET ALMADİ ALMAZ DA
O kopekler insan yemiyor ben her aksam o duraktan geciyorum hic kimseyi rahatsiz etmiyorlar ve insanlarda durakta bekliyorlar kalabalik oldugunda durak disinda bekliyorlar sokaklar onlarada aittir istedikleri yerde yatabilirler
Biz namazda kucağında uyuyan kedi için eteğini kesen, doğum yapmış köpek için ordusunun yönünü değiştiren peygamberin ümmetiyiz.Bu masum ve zararsız canları şikayet eden, Ve...Siz!!! Haber haline getiren Edirnenin sesi..Aferin size başka derdiniz kalmamış
Dünya sadece insanlara ait değil. Düzgün bir barınakları olsa başıboş gezmezler. Sanki köpekler suçluymuş gibi haber yapıyorsunuz. İşgal ettiler falan diye