Hayat boyu öğrenme kurumlarının farkındalığını artırmak, faaliyet ve kurslarının tanıtımını yapmak, yaygınlaştırmak, geliştirmek amacıyla gerçekleştirilen ‘Hayat Boyu Öğrenme Haftası’ kutlama programı kapsamında şehirde bulunan bir AVM’de düzenlenen sergi açılışını İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı gerçekleştirdi. (Haber Merkezi)
Güncel
Yayınlanma: 05 Haziran 2021 - 09:14
'Hayat Boyu Öğrenme' etkinlikleri devam ediyor
Millî Eğitim Bakanlığı tarafından 2020-2021 Eğitim Öğretim yılında Haziran ayının ilk haftası ‘Hayat Boyu Öğrenme Haftası’ etkinlikleri tüm hızıyla devam ediyor. Etkinlik kapsamında kentte bulunan bir AVM’de gerçekleşen sergi açılışına İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı katılım sağladı.
Güncel
05 Haziran 2021 - 09:14





