Balıkçı Feridun Biztiren, hamside bir düşüş olduğunu hamsinin fiyatının 40 liradan 25 lira’ ya indiğini ifade etti. Hamsinin fiyatının satıcılar için de ideal fiyata indiğini belirten balıkçı Feridun Biztiren, “Sezon başında 40 liraydı hamsi, 40 lira ile başladık 35 lira ile devam etti. Bugün hamsinin kilosu 25 liraya düştü. Hamsiden biz de memnunuz alanlar da memnun satanlar da memnun.” dedi.
Biztiren, Palamutların her geçen gün azaldığını, Palamut ’un zamanı bittiğini fiyatlarının yüksek olduğunu sezona 10 lira ile başladıklarını şu an 25 lira tanesinin olduğunu söyledi.
Biztiren, Norveç’ten gelen ithal uskumru balıklarının ekonomik olduğunu ifade ederek “Norveç’ten gelen ithal uskumru balıkları var ortalama 600 g geliyor 1 tanesi, tanesi 15 lira. Onlar da çok ekonomik ve lezzetli bir balık vatandaşlarımız gelsinler alsınlar yesinler. Hamsiye istinaden kişi başı bir tane ortalama 600 g ithal palamut ithal uskumrular Norveç’ten gelen balıklarımız hem çok lezzetli hem de ucuz aynı zamanda. Tosttan ucuz 15 lira.” Dedi.
YÜKSEK TE UCUZ DA OLSA VATANDAŞ HAMSİYİ DAHA ÇOK TERCİH EDİYOR
Vatandaşın Hamsinin fiyatının ne olursa olsun hamsiyi terci ettiğini belirtti. Edirneli olarak biz hamsisiyiz, istavritçiyiz hamsinin fiyatı ne olursa olsun, 50 lira dahi olsa hamsini fiyatı, yüksek te ucuz da olsa vatandaş hamsiyi daha çok tercih ediyor. Hamsiden biz de memnunuz alanlar da memnun satanlar da memnun.” diye koşutu
“DIŞARDAN GELEN BALIKLARDA AVRONUN YÜKSELMESİNİN ETKİSİ VAR”
Avronun artması balık piyasasını da etkidiğini belirten Biztiren, “Dövizin artması mutlaka bizi de etkiliyor. Avronun yükselmesiyle dışarıdan gelen balıkların fiyatları yükselmiş oluyor. Somunu 65 lira ile başladık şu an da 80 lira kilosu, avro 10 lira oldu, Bulgar levası oldu 5 lira oldu. Avronun artması dışardan gelen balığı etkiliyor. Avronun yükselmesi bizim balıkları da etkiler ama ithal balıklar kadar etkilemiyor. Yerli balıkları kilosunda 5 lira, 2 buçuk lira oynar. Dışardan gelen balıklarda avronun yükselmesinin etkisi çok fark ediyor.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)
Biztiren, Palamutların her geçen gün azaldığını, Palamut ’un zamanı bittiğini fiyatlarının yüksek olduğunu sezona 10 lira ile başladıklarını şu an 25 lira tanesinin olduğunu söyledi.
Biztiren, Norveç’ten gelen ithal uskumru balıklarının ekonomik olduğunu ifade ederek “Norveç’ten gelen ithal uskumru balıkları var ortalama 600 g geliyor 1 tanesi, tanesi 15 lira. Onlar da çok ekonomik ve lezzetli bir balık vatandaşlarımız gelsinler alsınlar yesinler. Hamsiye istinaden kişi başı bir tane ortalama 600 g ithal palamut ithal uskumrular Norveç’ten gelen balıklarımız hem çok lezzetli hem de ucuz aynı zamanda. Tosttan ucuz 15 lira.” Dedi.
YÜKSEK TE UCUZ DA OLSA VATANDAŞ HAMSİYİ DAHA ÇOK TERCİH EDİYOR
Vatandaşın Hamsinin fiyatının ne olursa olsun hamsiyi terci ettiğini belirtti. Edirneli olarak biz hamsisiyiz, istavritçiyiz hamsinin fiyatı ne olursa olsun, 50 lira dahi olsa hamsini fiyatı, yüksek te ucuz da olsa vatandaş hamsiyi daha çok tercih ediyor. Hamsiden biz de memnunuz alanlar da memnun satanlar da memnun.” diye koşutu
“DIŞARDAN GELEN BALIKLARDA AVRONUN YÜKSELMESİNİN ETKİSİ VAR”
Avronun artması balık piyasasını da etkidiğini belirten Biztiren, “Dövizin artması mutlaka bizi de etkiliyor. Avronun yükselmesiyle dışarıdan gelen balıkların fiyatları yükselmiş oluyor. Somunu 65 lira ile başladık şu an da 80 lira kilosu, avro 10 lira oldu, Bulgar levası oldu 5 lira oldu. Avronun artması dışardan gelen balığı etkiliyor. Avronun yükselmesi bizim balıkları da etkiler ama ithal balıklar kadar etkilemiyor. Yerli balıkları kilosunda 5 lira, 2 buçuk lira oynar. Dışardan gelen balıklarda avronun yükselmesinin etkisi çok fark ediyor.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)





