PALMET Şirketler Grubu’nun Trakya Bölgesine doğal gaz arzı sağlayan şirketi GAZDAŞ Vatandaşlara uyarıda bulunarak sistem aksaklığı nedeniyle geciken faturalara gecikme zammı yansıtılmayacağını ve vatandaşların faturalarını yatırmalarını istedi.
GECİKMELER YAŞANDI
GAZDAŞ açıklamasında “Trakya’nın online işlemleri, mobil uygulamaları ve e-devlet üzerindeki servislerinde yapılan Bilgi Teknolojileri sistemlerimizdeki planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle geçici bir süre kullanılamamıştır. Bu süre içerisinde sayaç okuma ve faturalandırma işlemlerinde de gecikmeler yaşanmıştır.
FATURALAMA DÖNEMİ 20.12.2024-12.02.2025
14.01.2025 tarihi itibarıyla abonelerimizin sayaç okuma işlemleri ekiplerimiz tarafından sahada yapılmaya başlanmıştır. Sistem çalışması süresince ödenemeyen ve son ödeme tarihi geçmiş olan faturalar için 20.12.2024-12.02.2025 tarih dönemine ait faturalara gecikme faizi uygulanmayacaktır. Ayrıca bu süre içerisindeki tüm sayaç okumaları 35 günü geçmeyecek süre üzerinden faturalandırılacaktır.
BELİRLENEN YERLERE FATURALAR YATIRILACAK
Sayaç okumaları tamamlanan tüm abonelerimiz anlaşmalı banka ile bankaların internet şubelerinden (https://gazdastrakya.com.tr/kurumsal-musteri/odeme-noktalari/), PTT şubelerindenve Faturamatik şubelerinden faturalarını ödeyebilirler.
Abonelik ile ilgili tüm işlemler GAZDAŞ Trakya Müşteri Hizmetleri Ofislerimizden ve FATURAMATİK şubelerinden yapılmaktadır. İşlemlere ilişkin tüm sorularınız için 444 82 25 no’lu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
MAĞDURİYET YAŞANMAYACAK
Sistemlerimizdeki planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle yaşanan tüm aksaklıklar sona erdirilmiştir. Yaşanan süreç nedeniyle abonelerimize herhangi bir mağduriyet yaşatılmayacaktır. Bakım ve iyileştirme çalışmaları süresince yaşanan aksaklıklara karşı tüm abonelerimize anlayışları için teşekkür ederiz.”HABER MERKEZİ