Haber-Fotoğraf: Umut IŞIK
Edirnespor’a ellerinden geldiğince destek olmaya çalıştıkları söyleyen Alipala Çarşısı Dernek Başkanı Yılmaz Sanış, “Edirne Spora önceki sezonlarda da elimizden geldiğince destek verdik. Bir önceki senelerde kombine katkıları vardı, kombine aldık. Bu senede esnaftan böyle bir talep geldi. Esnaf olarak Edirne Sporumuzun her zaman yanındayız, her zaman destekliyoruz. Şehrimizin takımının profesyonel bir ligde olması gerektiğini düşünüyoruz. Geçtiğimiz haftalarda, Kırklareli Spor Trakya’nın profesyonel ligde olan bir takımı bununla beraber bütün Trakya’yı Kırklareli’ne çekti. Bizim düşüncemiz Edirne Spor da başaracaktır, inanıyoruz. Takım iyi yolda gidiyor. Taraftar inandı. Futbolcular ve yönetim de inanmış olarak görüyoruz. Biz esnaflar üstüme ne düşüyorsa, elimizi taşın altına koymaya hazırız” dedi.
“YENİ NESLİN EDİRNE SPORA BİR SAHİP ÇIKMASI VAR”
Yeni neslin Edirne Spora bir sahip çıktığını gençleri de çocukları da tribünde gördüklerini söyleyen Sanış, “Kendi oğlumu örnek verecek olursam, oğlum 3 büyüklerden bir takımı tutuyor. Ama bu sene onu birkaç Edirne Sporun maçına götürdük. Oğlum 3 büyük takımı bıraktı ve Edirne Sporu tutuyor. Her hafta beni maça götür diye bana söylüyor. Yeni neslin Edirne Spora bir sahip çıkması var. Hakikaten gençler de çocuklar da tribünde görüyoruz. Aslında şehir Edirne Sporu kucaklıyor. Edirne Sporun daha iyi bir yerlere gelmesine herkes inanıyor. İnşallah o sene bu sene olur. 3. lige çıkarsak hem şehrin havası değişecek hem Edirne Sporumuz da daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Çünkü baktığınız zaman 1. ligde olan takımların çoğundan tarih olarak kurulmuş bir kulüp Edirne Spor. Edirne Spor daha önce 2. ligdeydi o zaman 1. Lige çıkma durumu vardı. O zaman da Edirne de tribünler yetmiyordu. Tabi yeni stat yapılma durumu var. İnşallah Edirne Spor 3. lige çıkar. Çıktığında da daha kalabalık daha canlı daha taraftarı bol şekilde Trakya’dan tüm Türkiye’ye bizde varız deriz diye düşünüyoruz. Bayrağımızı astık inşallah Edine Sporumuza uğurlu geliriz. Bizde destek veriyoruz. Daha fazlasını da inşallah elimizden geldiğince yapmaya çalışacağız” diye konuştu.
“TÜM EDİRNE’NİN DESTEKLEMESİ LAZIM”
Edirnespor büyük takımlara futbolcu yetiştirirse bunun Edirne’nin de yararına olacağını söyleyen Sanış, “Geçmiş zamanlar da Edirne Spor 2. ligde bir şampiyonluğa giderken hakikaten şehir bir profesyonel ligde olduğu zaman ekonomik olarak da esnaf kazanıyor. Başka şehirlerden takımlarını desteklemek için gelenler Edirne’de alışveriş yapıyorlar. En azından yemek yiyorlar. Şehre bir canlılık katıyor. Şehrin adının bilinirliğini arttırıyor. Son zamanlar da zaten Edirne tüm Türkiye tarafından biliniyor. Spor dalından da başarılarla gündeme gelirsek çok güzel olacaktır. Olin Edirne gibi. Baskette gitti orada da bir sinerji yaşadık. Ama burada çıktıktan sonra bütün her şey maddi. Edirne Spor üst lige çıktığı zaman Edirne de herkes bunu desteklemeli. Üst ligde kalıcı olalım. Sadece yönetimle değil tüm Edirne’nin desteklemesi lazım” şeklinde konuştu.
Edirnespor’a ellerinden geldiğince destek olmaya çalıştıkları söyleyen Alipala Çarşısı Dernek Başkanı Yılmaz Sanış, “Edirne Spora önceki sezonlarda da elimizden geldiğince destek verdik. Bir önceki senelerde kombine katkıları vardı, kombine aldık. Bu senede esnaftan böyle bir talep geldi. Esnaf olarak Edirne Sporumuzun her zaman yanındayız, her zaman destekliyoruz. Şehrimizin takımının profesyonel bir ligde olması gerektiğini düşünüyoruz. Geçtiğimiz haftalarda, Kırklareli Spor Trakya’nın profesyonel ligde olan bir takımı bununla beraber bütün Trakya’yı Kırklareli’ne çekti. Bizim düşüncemiz Edirne Spor da başaracaktır, inanıyoruz. Takım iyi yolda gidiyor. Taraftar inandı. Futbolcular ve yönetim de inanmış olarak görüyoruz. Biz esnaflar üstüme ne düşüyorsa, elimizi taşın altına koymaya hazırız” dedi.
“YENİ NESLİN EDİRNE SPORA BİR SAHİP ÇIKMASI VAR”
Yeni neslin Edirne Spora bir sahip çıktığını gençleri de çocukları da tribünde gördüklerini söyleyen Sanış, “Kendi oğlumu örnek verecek olursam, oğlum 3 büyüklerden bir takımı tutuyor. Ama bu sene onu birkaç Edirne Sporun maçına götürdük. Oğlum 3 büyük takımı bıraktı ve Edirne Sporu tutuyor. Her hafta beni maça götür diye bana söylüyor. Yeni neslin Edirne Spora bir sahip çıkması var. Hakikaten gençler de çocuklar da tribünde görüyoruz. Aslında şehir Edirne Sporu kucaklıyor. Edirne Sporun daha iyi bir yerlere gelmesine herkes inanıyor. İnşallah o sene bu sene olur. 3. lige çıkarsak hem şehrin havası değişecek hem Edirne Sporumuz da daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Çünkü baktığınız zaman 1. ligde olan takımların çoğundan tarih olarak kurulmuş bir kulüp Edirne Spor. Edirne Spor daha önce 2. ligdeydi o zaman 1. Lige çıkma durumu vardı. O zaman da Edirne de tribünler yetmiyordu. Tabi yeni stat yapılma durumu var. İnşallah Edirne Spor 3. lige çıkar. Çıktığında da daha kalabalık daha canlı daha taraftarı bol şekilde Trakya’dan tüm Türkiye’ye bizde varız deriz diye düşünüyoruz. Bayrağımızı astık inşallah Edine Sporumuza uğurlu geliriz. Bizde destek veriyoruz. Daha fazlasını da inşallah elimizden geldiğince yapmaya çalışacağız” diye konuştu.
“TÜM EDİRNE’NİN DESTEKLEMESİ LAZIM”
Edirnespor büyük takımlara futbolcu yetiştirirse bunun Edirne’nin de yararına olacağını söyleyen Sanış, “Geçmiş zamanlar da Edirne Spor 2. ligde bir şampiyonluğa giderken hakikaten şehir bir profesyonel ligde olduğu zaman ekonomik olarak da esnaf kazanıyor. Başka şehirlerden takımlarını desteklemek için gelenler Edirne’de alışveriş yapıyorlar. En azından yemek yiyorlar. Şehre bir canlılık katıyor. Şehrin adının bilinirliğini arttırıyor. Son zamanlar da zaten Edirne tüm Türkiye tarafından biliniyor. Spor dalından da başarılarla gündeme gelirsek çok güzel olacaktır. Olin Edirne gibi. Baskette gitti orada da bir sinerji yaşadık. Ama burada çıktıktan sonra bütün her şey maddi. Edirne Spor üst lige çıktığı zaman Edirne de herkes bunu desteklemeli. Üst ligde kalıcı olalım. Sadece yönetimle değil tüm Edirne’nin desteklemesi lazım” şeklinde konuştu.





