Meriç Nehri’nde Büyükler Türkiye Şampiyonası heyecanı başladı. Türkiye Kürek Federasyonu Başkanı Erhan Ertürk, şampiyonaya 11 kulüpten 125 sporcunun katıldığını söyledi.
Ertürk, Meriç Nehri’nde gazetecilere yaptığı açıklamada, “Sezonun ilk yarışı ve en büyük yarışımız. Kalite olarak yurt içindeki en yüksek yarışımız. Büyükler seviyesinde sporcumuz sayı olarak biraz daha az ama olimpik takımımızın tamamını burada göreceğiz. Sporcularımız birbirleriyle kıyasıya mücadele edecek. Edirne bu yıl 5 büyük organizasyona ev sahipliği yapacak. Meriç Nehri sporcular için cazibe merkezi haline geliyor. Kürek sporunun kente değer katacağına inanıyoruz" Dedi.(Haber : Refik USLUY)





