Edirne – Edirne İl Genel Meclisi’nin Ekim ayı olağan toplantılarının üçüncü birleşimi gerçekleştirildi. Toplantıda, üç ayrı komisyonun hazırladığı raporlar meclis üyelerinin bilgisine sunuldu.
Yoklamayla başlayan oturumda, ilk olarak Tarım ve Hayvancılık Komisyonu tarafından hazırlanan rapor, Komisyon Başkanı Remzi Subaş tarafından okundu. Ardından Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Komisyonu Raporu, Komisyon Başkanı Vedat Koyuncu tarafından meclise aktarıldı.
Toplantının son bölümünde ise İdari ve Mali İşler Komisyonu Raporu, Komisyon Başkanı Niyazi Yoldaş tarafından sunuldu. Rapor sunumlarının ardından birleşim sona erdi.
Ekim ayı oturumlarının ilerleyen günlerde devam etmesi bekleniyor.(Haber:Erkan KARAMAN)





