Edirne Merkez ilçede görevli resmi/özel, okul/kurum müdürlerinin katılımıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Şehit Üsteğmen Efkan Yıldırım Ortaokulu toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda, 2019-2020 Eğitim Öğretim yılı I. dönemi yapılan sunumlar eşliğinde değerlendirilirken, II. dönem yapılacak olan çalışmaların planlaması yapıldı.
Arpacı, 2019-2020 Eğitim Öğretim yılının geride kalan I. dönemindeki çalışmalarından dolayı eğitim yöneticilerini tebrik ederek, 03 Şubat 2020 Pazartesi günü başlayacak olan II. döneminin tüm eğitim camiasına ve ülkemize hayırlı olması temennisinde bulundu. (Haber Merkezi)
Arpacı, 2019-2020 Eğitim Öğretim yılının geride kalan I. dönemindeki çalışmalarından dolayı eğitim yöneticilerini tebrik ederek, 03 Şubat 2020 Pazartesi günü başlayacak olan II. döneminin tüm eğitim camiasına ve ülkemize hayırlı olması temennisinde bulundu. (Haber Merkezi)





