Kentte bir çok etkinlik düzenleyen ve son şampiyonlukta başarılı etkinliklere imza atan Edirne’de yaşayan Beşiktaşlı taraftarlar dernekleşme yoluna gitti. 30 Ağustos günü akşam saatlerinde Saraçlar Caddesi’nde basın açıklaması düzenleyen Derneğin Kurucu Başkanı Arif Kuday, dernek onayının 25 Ağustos’ta verilmesine rağmen 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle derneğin kuruluş tarihini 30 Ağustos olarak belirlediklerini söyledi.
Edirne Kartalları-Beşiktaşlılar Derneği Kurucu Başkanı Arif Kuday, Beşiktaşlı taraftarların Edirne’de yaptığı faaliyetlerden bahsetti. Kuday, “Hepinizin bildiği gibi Beşiktaş’ımız 2020-2021 sezonunda tüm sıkıntılara, zorluklara ve kısıtlı kadrosuna rağmen Sergen hocamızın ve oyuncularının başarıları sonucunda sezonu hem Süper Lig şampiyonu hem de Ziraat Türkiye kupası şampiyonluğu ile bitirmesi üzerine 22 Mayıs’ta Edirne’de yaşayan Beşiktaşlı taraftarların Facebook’ta kurdukları Edirne Kartalları grubu ile başlayan ve kentimizde 100 araçlık şampiyonluk konvoyu ve pankartlarımıza konu olan ‘Edirne Köprüsü Taştan Var mı Başka Büyük Beşiktaş’tan’ Tarihi Meriç Köprüsü üzerinde yapılan muhteşem meşale şov ile devam eden süreç, taraftarlarımızın ısrarı üzerine dernekleşme çalışmalarıyla devam etmiş, yapılan tüzük çalışmaları ve 13 kurucu üyemiz ile Valilik makamımıza başvuru yapılmış ve 25 Ağustos 2021 tarihi itibariyle derneğimizin kuruluşuyla ilgili herhangi bir engel görülmeyerek dernek kurma başvurumuz ve tüzüğümüz kabul edilmiştir. Derneğimizin ismi Edirne Kartalları-Beşiktaşlılar Derneği’dir. Derneğimizin amacı; ‘Beşiktaş jimnastik kulübüne gönül vermiş Edirne’deki taraftarları bir çatı altında toplayıp; sosyal, kültürel ve sportif ihtiyaçlarını karşılamak, Beşiktaş sevgisini yayarak, yeni sempatizanlar kazandırmak ve çoğaltmak’ olacaktır. En önemlisi de geçmişte olduğu gibi Beşiktaş’ımızın maçlarını bir arada izlemek, bağları güçlendirmek, Beşiktaş’ımızın gerek ülkemizde gerekse Avrupa’da yakalayacağı başarılarda hep birlikte mutluluğu ve sevinci paylaşmak olacaktır. Derneğimiz her ne kadar 25 Ağustos 2021 Çarşamba günü onaylansa da, 30 Ağustos’u seçmemizin nedeni 30 Ağustos 1922’de Dumlupınar’da Atatürk’ün başkumandanlığında zaferle sonuçlanan Büyük Taarruz’u hem anmak, hem de Zafer Bayramımızı kutlamak içindir. Başta kentimizde yaşayan tüm Edirne Kartallarına, Beşiktaş Spor Kulübümüze ve spor camiasına hayırlı olsun.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Edirne Kartalları-Beşiktaşlılar Derneği Kurucu Başkanı Arif Kuday, Beşiktaşlı taraftarların Edirne’de yaptığı faaliyetlerden bahsetti. Kuday, “Hepinizin bildiği gibi Beşiktaş’ımız 2020-2021 sezonunda tüm sıkıntılara, zorluklara ve kısıtlı kadrosuna rağmen Sergen hocamızın ve oyuncularının başarıları sonucunda sezonu hem Süper Lig şampiyonu hem de Ziraat Türkiye kupası şampiyonluğu ile bitirmesi üzerine 22 Mayıs’ta Edirne’de yaşayan Beşiktaşlı taraftarların Facebook’ta kurdukları Edirne Kartalları grubu ile başlayan ve kentimizde 100 araçlık şampiyonluk konvoyu ve pankartlarımıza konu olan ‘Edirne Köprüsü Taştan Var mı Başka Büyük Beşiktaş’tan’ Tarihi Meriç Köprüsü üzerinde yapılan muhteşem meşale şov ile devam eden süreç, taraftarlarımızın ısrarı üzerine dernekleşme çalışmalarıyla devam etmiş, yapılan tüzük çalışmaları ve 13 kurucu üyemiz ile Valilik makamımıza başvuru yapılmış ve 25 Ağustos 2021 tarihi itibariyle derneğimizin kuruluşuyla ilgili herhangi bir engel görülmeyerek dernek kurma başvurumuz ve tüzüğümüz kabul edilmiştir. Derneğimizin ismi Edirne Kartalları-Beşiktaşlılar Derneği’dir. Derneğimizin amacı; ‘Beşiktaş jimnastik kulübüne gönül vermiş Edirne’deki taraftarları bir çatı altında toplayıp; sosyal, kültürel ve sportif ihtiyaçlarını karşılamak, Beşiktaş sevgisini yayarak, yeni sempatizanlar kazandırmak ve çoğaltmak’ olacaktır. En önemlisi de geçmişte olduğu gibi Beşiktaş’ımızın maçlarını bir arada izlemek, bağları güçlendirmek, Beşiktaş’ımızın gerek ülkemizde gerekse Avrupa’da yakalayacağı başarılarda hep birlikte mutluluğu ve sevinci paylaşmak olacaktır. Derneğimiz her ne kadar 25 Ağustos 2021 Çarşamba günü onaylansa da, 30 Ağustos’u seçmemizin nedeni 30 Ağustos 1922’de Dumlupınar’da Atatürk’ün başkumandanlığında zaferle sonuçlanan Büyük Taarruz’u hem anmak, hem de Zafer Bayramımızı kutlamak içindir. Başta kentimizde yaşayan tüm Edirne Kartallarına, Beşiktaş Spor Kulübümüze ve spor camiasına hayırlı olsun.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





