Haber: Arzu ÖZDEMİR
DP Edirne İl Başkanı İbrahim Özyılmaz, DP’nin Edirne İl Genel Meclisi 1’inci sıra adayı Hamza Yasa’nın partisinin daha önce gerçekleşen aday tanıtım toplantısına sağlık problemleri nedeniyle katılım gösteremediğini belirterek, adaylığının hayırlı olmasını diledi.
Demokrat Parti Edirne İl Genel Meclisi Adayı Hamza Yasa, siyasi kariyerinde ‘çizgisini’ bozmadan DP’de devam ettiğini belirterek, “DP olarak Edirne’de, Türkiye’de olduğu gibi köklü bir partiyiz. Son seçimlerde oy oranı yüz binlerle ölçülen bir partinin mensubuyuz. Bazıları bunu yok saymaya çalışıyor; ama tarih bunu kayıt ediyor. Partimizin Edirne’de 4 milletvekili çıkarttığını hatırlatmakta fayda var” dedi.
“SİYASET GEÇİM KAYNAĞIM OLMADI, OLMAYACAK DA”
Yasa, DSİ 11.Bölge’den emekli olan geçimini gazetecilikle ve emekli maaşıyla temin ettiğini ifade ederek, “35 yıldır köşe yazarlığı ve gazetecilik yapıyorum. Bu süreçte kimseye iftira atmadan, olayları yorumlayarak okuyuculara aktarmaya çalıştım. Gazetecilik benim geçim kaynağım; ama siyaset benim geçim kaynağım olmadı, olmayacak da. Bugünlerde bu makamları hayat standartları yükseltmek için kullanıyorlar” dedi.
“SİYASET BİR ŞEYLER ALMA SANATI DEĞİL, VERME SANATIDIR”
1994-1999 arası DP İl Genel Meclis Üyeliği yaptığının altını çizen Yasa, “Bizim zamanımızda il genel meclis üyeliğinin hiçbir ekonomik katkısı yoktu. 5 sene içerisinde 4 sene daimi encümenlik yaptım. Haftada 1 gün İpsala’dan Edirne’ye gidip geldim. Bu süreç içerisinde DSİ’de çalışırken ücretsiz mazeret izni yaptım. Emekli olurken bu dönemden eksik ücret alarak emekli oldum. Bir şeyler vererek görevimi yapmaya çalıştım. Siyaset zaten bir şeyler alma sanatı değil, verme sanatıdır. Ben Edirne halkına, Edirne’ye önemli katma değerler sağlayacağımı düşünüyorum. Bu düşüncülerle yola çıktım. Şartlarımızla ilgili bazı sıkıntılar var. Partimizin kırmızıçizgileri Misak-i Milli ile çizilmiştir ve biz bu çizgileri bozmadan buradayız. Dolayısıyla benim tek hesap vereceğim yer Edirne halkı olacaktır. Arkadaşlarım, çevrem kırılır diye bir endişem yok. Edirne halkının daha iyi şartlarda hayatlarını sürdürebilmesi için elimden gelen gayreti göstereceğim” şeklinde konuştu.
“FABRİKALARIN ARITMA TESİSİ KULLANMASI YÖNÜNDE ÇALIŞMALAR YAPMIŞTIK”
İl Genel Meclisi üyeliği yaptığı dönem hakkında biraz daha detay veren Yasa, içme suyu olmayan, köylere ‘su’ götürdüklerini belirterek, “İl Genel Meclis üyeliği yaptığım zamanlarda, fabrikaların arıtma tesisi kullanması yönünde çalışmalar yaptık. Hatta arıtma tesisini hayata geçiren fabrikalara elektrik yardımı teklifinde bulundum. Bu teklifi 29 arkadaşın imzasıyla TBMM’ye sunduk” ifadelerini kullandı.
DP Edirne İl Başkanı İbrahim Özyılmaz, DP’nin Edirne İl Genel Meclisi 1’inci sıra adayı Hamza Yasa’nın partisinin daha önce gerçekleşen aday tanıtım toplantısına sağlık problemleri nedeniyle katılım gösteremediğini belirterek, adaylığının hayırlı olmasını diledi.
Demokrat Parti Edirne İl Genel Meclisi Adayı Hamza Yasa, siyasi kariyerinde ‘çizgisini’ bozmadan DP’de devam ettiğini belirterek, “DP olarak Edirne’de, Türkiye’de olduğu gibi köklü bir partiyiz. Son seçimlerde oy oranı yüz binlerle ölçülen bir partinin mensubuyuz. Bazıları bunu yok saymaya çalışıyor; ama tarih bunu kayıt ediyor. Partimizin Edirne’de 4 milletvekili çıkarttığını hatırlatmakta fayda var” dedi.
“SİYASET GEÇİM KAYNAĞIM OLMADI, OLMAYACAK DA”
Yasa, DSİ 11.Bölge’den emekli olan geçimini gazetecilikle ve emekli maaşıyla temin ettiğini ifade ederek, “35 yıldır köşe yazarlığı ve gazetecilik yapıyorum. Bu süreçte kimseye iftira atmadan, olayları yorumlayarak okuyuculara aktarmaya çalıştım. Gazetecilik benim geçim kaynağım; ama siyaset benim geçim kaynağım olmadı, olmayacak da. Bugünlerde bu makamları hayat standartları yükseltmek için kullanıyorlar” dedi.
“SİYASET BİR ŞEYLER ALMA SANATI DEĞİL, VERME SANATIDIR”
1994-1999 arası DP İl Genel Meclis Üyeliği yaptığının altını çizen Yasa, “Bizim zamanımızda il genel meclis üyeliğinin hiçbir ekonomik katkısı yoktu. 5 sene içerisinde 4 sene daimi encümenlik yaptım. Haftada 1 gün İpsala’dan Edirne’ye gidip geldim. Bu süreç içerisinde DSİ’de çalışırken ücretsiz mazeret izni yaptım. Emekli olurken bu dönemden eksik ücret alarak emekli oldum. Bir şeyler vererek görevimi yapmaya çalıştım. Siyaset zaten bir şeyler alma sanatı değil, verme sanatıdır. Ben Edirne halkına, Edirne’ye önemli katma değerler sağlayacağımı düşünüyorum. Bu düşüncülerle yola çıktım. Şartlarımızla ilgili bazı sıkıntılar var. Partimizin kırmızıçizgileri Misak-i Milli ile çizilmiştir ve biz bu çizgileri bozmadan buradayız. Dolayısıyla benim tek hesap vereceğim yer Edirne halkı olacaktır. Arkadaşlarım, çevrem kırılır diye bir endişem yok. Edirne halkının daha iyi şartlarda hayatlarını sürdürebilmesi için elimden gelen gayreti göstereceğim” şeklinde konuştu.
“FABRİKALARIN ARITMA TESİSİ KULLANMASI YÖNÜNDE ÇALIŞMALAR YAPMIŞTIK”
İl Genel Meclisi üyeliği yaptığı dönem hakkında biraz daha detay veren Yasa, içme suyu olmayan, köylere ‘su’ götürdüklerini belirterek, “İl Genel Meclis üyeliği yaptığım zamanlarda, fabrikaların arıtma tesisi kullanması yönünde çalışmalar yaptık. Hatta arıtma tesisini hayata geçiren fabrikalara elektrik yardımı teklifinde bulundum. Bu teklifi 29 arkadaşın imzasıyla TBMM’ye sunduk” ifadelerini kullandı.





