Kültür ve Turizm Bakanlığının tarafından Edirne Devlet Türk Müziği ve Rumeli Müzikleri Topluluğu yeni sanat sezonunu "İstanbul Şarkıları" konseriyle sezonun ilk konserini verdi.
Konsere TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu (KEFEK) Başkanı ve AK Parti Edirne Milletvekili Fatma Aksal, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, Edirne Vali Yardımcısı Ali Uysal, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kemal Soytürk, Edirne Sosyal Güvenlik Kurumu Müdürü Süleyman Lale, Edirne Devlet Türk Müziği ve Rumeli Müzikleri Topluluğu Müdürü Gökçe Bahar Bahçe, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Önder Özcan, AK Parti Edirne Kadın Kolları Başkanı Nergiz İnce ve sanatseverler katıldı.
Kaleiçi’nde yapılan konsere 130 kişi bilet alarak izledi. Konser biletlerinin tam fiyatı 30 lira, indirimli fiyatı 20 lira olarak satışa sunuldu. Gazi ve şehit yakınlarına konser ücretsiz olarak verildi.
Konsere girişler HES kodu ile yapıldı. Pandemi kurallarına uygun konser gerçekleştirildi.Konser giren vatandaşlara zarf verildi. İzleyiciler konser hakkındaki görüşlerini zarfa yazarak konser çıkışında verdiler.
Topluluk Sanat Yönetmeni Yıldıray Öztürk yönetimindeFunda Akdağ, GülseminGonce, Müzeyyen Çağlar, Nilgün Karahan, Yeşim Birgin, Gülferi Ateş Yürük, Hande Erzen, Dilek Sıla Bağdatlı, Ayhan Bal, Orçun Çabuk, Sebati Balkan, Halil Erseven, Fadil Atik, Erdal Tavşantepe, Efe Çakmak ses sanatçıları topluluk koro ve solo şarkılar seslendirildi.
Kemanda SerhatEllek ve Ali Karali, viyola da Seven Sansı, viyoloselde Anıl Yırgal, Kemnçe de Merih Dağdeviren, ud da Murat Bağdatlı, Ney de İlmiye Mercan, Kanun da Çınar Kaba, Klarnette SellahattinKabacı Ritimde Serhat zımba, Kaan Taşdelen ve Onur Nar görev yaptı.
Konserde
İstanbul'u anlatan şarkıların söylendiği gece dinleyicilerin beğenisini kazandı.
(Haber-Fotoğraf: Alp ToganBolu)





