Haber:Birol Çakan
Karayolu Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında Edirne Emniyet Müdürlüğü, Edirne Jandarma Komutanlığı ve Edirne Belediyesi işbirliğinde Saraçlar Caddesi'nde trafik standı açıldı.
Edirne Emniyet Müdürü Kurt, yaptığı açıklamada, yapılan denetim ve uygulanan cezaların trafik bilincinin oluşturulması için olduğunu söyledi.
Denetim ve farkındalık çalışmalarının aralıksız süreceğine dikkat çeken Kurt, "Yaya önceliği farkındalığı için yayaları, sürücüleri bilinçleniyoruz. Vatandaşların bu durumu alışkanlık haline getirmesiyle ilgili denetimlerimiz ve uymayanlarla ilgili cezai işlemlerimiz yoğun şekilde devam ediyor. Sürücülerin karşıdan karşıya geçen yayalara öncelik hakkı vermelerini istiyoruz. Yaya geçitlerinde geçen yayalara yol verme konusunda güzel bir düzelme ve alışkanlık oluştu. Bizim derdimiz ceza kesmek değil. Biz istiyoruz ki kurala uyulsun, can kaybı olmasın, mal kaybı olmasın, insanlar kurallara uysun ve mutlu olsun. Bu sağlandığı müddetçe bizim ne denetime ne de ceza yazmaya ihtiyacımız olacak. Ancak kurallara alışkanlık kazandırılması anlamında denetleme ve ceza maalesef gerekiyor." dedi
Edirne Jandarma Komutanı Albay Alparslan Doğan ise vatandaşları bilgilendirme konusunda yapılan çalışmaların sonuçlarının olumlu bir şekilde görüldüğünü belirterek, "Toplumu bilinçlendirmek için yaptığımız çalışmalar neticesinde bir can kurtarırsak yaptığımız çalışmaların işe yaradığını görürüz." dedi.
Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Selçuk Çakır da belediye olarak gerekli işaretleme ve sinyalizasyon çalışmalarını yaptıklarını kaydetti.
Daha sonra Edirne Emniyet Müdürü Kurt, Edirne Jandarma Komutanı Doğan ve Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Çakır, Edirne Belediyesi standında 'önce yaya' yazısı boyadı.
Açılan stant da vatandaşlara bilgilendirici broşür de dağıtıldı.
Karayolu Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında Edirne Emniyet Müdürlüğü, Edirne Jandarma Komutanlığı ve Edirne Belediyesi işbirliğinde Saraçlar Caddesi'nde trafik standı açıldı.
Edirne Emniyet Müdürü Kurt, yaptığı açıklamada, yapılan denetim ve uygulanan cezaların trafik bilincinin oluşturulması için olduğunu söyledi.
Denetim ve farkındalık çalışmalarının aralıksız süreceğine dikkat çeken Kurt, "Yaya önceliği farkındalığı için yayaları, sürücüleri bilinçleniyoruz. Vatandaşların bu durumu alışkanlık haline getirmesiyle ilgili denetimlerimiz ve uymayanlarla ilgili cezai işlemlerimiz yoğun şekilde devam ediyor. Sürücülerin karşıdan karşıya geçen yayalara öncelik hakkı vermelerini istiyoruz. Yaya geçitlerinde geçen yayalara yol verme konusunda güzel bir düzelme ve alışkanlık oluştu. Bizim derdimiz ceza kesmek değil. Biz istiyoruz ki kurala uyulsun, can kaybı olmasın, mal kaybı olmasın, insanlar kurallara uysun ve mutlu olsun. Bu sağlandığı müddetçe bizim ne denetime ne de ceza yazmaya ihtiyacımız olacak. Ancak kurallara alışkanlık kazandırılması anlamında denetleme ve ceza maalesef gerekiyor." dedi
Edirne Jandarma Komutanı Albay Alparslan Doğan ise vatandaşları bilgilendirme konusunda yapılan çalışmaların sonuçlarının olumlu bir şekilde görüldüğünü belirterek, "Toplumu bilinçlendirmek için yaptığımız çalışmalar neticesinde bir can kurtarırsak yaptığımız çalışmaların işe yaradığını görürüz." dedi.
Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Selçuk Çakır da belediye olarak gerekli işaretleme ve sinyalizasyon çalışmalarını yaptıklarını kaydetti.
Daha sonra Edirne Emniyet Müdürü Kurt, Edirne Jandarma Komutanı Doğan ve Edirne Belediye Başkan Yardımcısı Çakır, Edirne Belediyesi standında 'önce yaya' yazısı boyadı.
Açılan stant da vatandaşlara bilgilendirici broşür de dağıtıldı.





