İYİ Parti Edirne İl Başkanı Ekrem Demir, 2021 yılı için bir kutlama mesajı yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi;
“2020 yılı hepimiz için unutulmayacak bir yıl oldu. Sağlığımızın kıymetini, sevdiklerimizin değerini her geçen gün daha iyi anladık. Kendimizden çok sevdiklerimize zarar gelmesinden korkarak aramıza mesafe koyduk. Bizim gibi sarılmayı, selamlaşmayı seven bir toplum için bu mesafe kuralına uymak oldukça zor oldu. Umarım 2021 yılında hayatımızdaki mesafeleri ortadan kaldırıp, yeniden sımsıkı sarılabiliriz. Gelecek güzel günlerden her zaman umudumuz var. Birlik, beraberlik ve sağlık dolu bir yıl olmasını diliyorum.” (Haber Merkezi)
“2020 yılı hepimiz için unutulmayacak bir yıl oldu. Sağlığımızın kıymetini, sevdiklerimizin değerini her geçen gün daha iyi anladık. Kendimizden çok sevdiklerimize zarar gelmesinden korkarak aramıza mesafe koyduk. Bizim gibi sarılmayı, selamlaşmayı seven bir toplum için bu mesafe kuralına uymak oldukça zor oldu. Umarım 2021 yılında hayatımızdaki mesafeleri ortadan kaldırıp, yeniden sımsıkı sarılabiliriz. Gelecek güzel günlerden her zaman umudumuz var. Birlik, beraberlik ve sağlık dolu bir yıl olmasını diliyorum.” (Haber Merkezi)





