Paşayiğit Halkının ekonomisine katkı sağlayacak Santral ile ilgili konuşan Geçmiş Dönem Paşayiğit Muhtarı Ahmet Kaya, “Paşayiğit Mahallemize ve halkımıza çevre, enerji, istihdam gibi konularda büyük katkı sağlayacak. Paşayiğit Mahallesi’nde kurulacak olan Biyokütle Enerji Santrali konusunda Paşayiğit halkımız adına Belediye Başkanımız Mustafa Helvacıoğlu ve Keşan Belediyesi Meclisi’ne teşekkürlerimizi iletiyoruz.” Diye konuştu.
“Ekonomisine katkı sağlayacak”
Kurulacak tesisin Paşayiğit Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar için fayda sağlayacağını belirten Paşayiğit Mahalle Muhtarı Orhan Mutlu da, “Paşayiğit Mahallemizde yaşayan vatandaşlarımız adına Belediye Başkanımıza teşekkür ziyaretinde bulunduk. Biyokütle Enerji Santrali, çevre, enerji, istihdam ve bölge ekonomisine katkı sağlayacak. Tesis başta Paşayiğit olmak üzere tüm Keşan’a hayırlı olsun.” Dedi.
“Paşayiğit’in kalkınmasına katkı sunacak”
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu da Paşayiğit’in kalkınmasına katkı sunacak tesis için teşekkür ziyaretinde bulunan Paşayiğit Muhtarı Orhan Mutlu ve Geçmiş Dönem Paşayiğit Muhtarı Ahmet Kaya’ya teşekkür etti. Helvacıoğlu, “Muhtarımız ve geçmiş dönem muhtarımıza ziyaretleri nedeniyle teşekkür ediyorum. Biyokütle enerjisi tüm dünyada geniş bir uygulama alanı bulan bir enerji üretim modelidir. Türkiye’de de Biyokütle enerji üretimi, son zamanlarda daha da önem kazandı. Bu tesis Paşayiğit Mahallemize enerji, istihdam ve bölge ekonomisine sağlayacağı katkılar ile fayda sağlayacak.” İfadelerine yer verdi. (Haber Merkezi)
“Ekonomisine katkı sağlayacak”
Kurulacak tesisin Paşayiğit Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar için fayda sağlayacağını belirten Paşayiğit Mahalle Muhtarı Orhan Mutlu da, “Paşayiğit Mahallemizde yaşayan vatandaşlarımız adına Belediye Başkanımıza teşekkür ziyaretinde bulunduk. Biyokütle Enerji Santrali, çevre, enerji, istihdam ve bölge ekonomisine katkı sağlayacak. Tesis başta Paşayiğit olmak üzere tüm Keşan’a hayırlı olsun.” Dedi.
“Paşayiğit’in kalkınmasına katkı sunacak”
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu da Paşayiğit’in kalkınmasına katkı sunacak tesis için teşekkür ziyaretinde bulunan Paşayiğit Muhtarı Orhan Mutlu ve Geçmiş Dönem Paşayiğit Muhtarı Ahmet Kaya’ya teşekkür etti. Helvacıoğlu, “Muhtarımız ve geçmiş dönem muhtarımıza ziyaretleri nedeniyle teşekkür ediyorum. Biyokütle enerjisi tüm dünyada geniş bir uygulama alanı bulan bir enerji üretim modelidir. Türkiye’de de Biyokütle enerji üretimi, son zamanlarda daha da önem kazandı. Bu tesis Paşayiğit Mahallemize enerji, istihdam ve bölge ekonomisine sağlayacağı katkılar ile fayda sağlayacak.” İfadelerine yer verdi. (Haber Merkezi)





