Edirne Belediyesi inşaat ve mobilya gibi atıklar hakkında duyuruda bulundu. Duyuruda, inşaat, eski ev eşyası ve ağaç dalları gibi atıkların belediyeye bildirilmek zorunda olunduğunu aksi takdirde bu atıkları çöp konteynerlerinin yanına bırakanlara cezai işlem uygulanacağı belirtildi.
Bazı atıkların belediyeye bildirilmesi gerektiğinin altını çizerek sosyal medyadan vatandaşlara duyuru yapan Edirne Belediyesİ; “İnşaat atıkları, eski ev eşyaları ve ağaç dalları bildirilmesi zorunlu atıklardır. Bu tür atıkları atan kişiler tespit edilerek haklarında cezai işlem uygulanacaktır. Tüm vatandaşlarımızın, inşaat atıkları, moloz, iri katı atık (çamaşır makinesi, buzdolabı, klozet, yatak, mobilya vb.) ve ağaç dallarını çöp konteynerlerine ya da çevresine atmamasını önemle rica ederiz. 153 no’lu telefondan Belediyemize ulaşarak konuyla ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz” ifadelerine yer verdi.(Haber Merkezi)





