Edirne'de '26 Mart Balkan Şehitleri'ni Anma Günü' dolayısıyla Şükrüpaşa Anıtında tören düzenlendi.
‘Balkan Şehitleri’ni Anma Günü’ dolayısıyla düzenlenen program çelenk sunma töreniyle başladı.
Çelenk sunma töreni sonrası saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. İl Müftüsü Ercan Aksu Balkan Şehitleri için dua etti.
Daha sonra Edirne müdafi Şükrü Paşa'nın kabrine karanfil bırakıldı.
Programda tören mangasında bulunan öğrencilerden biri fenalaşarak baygınlık geçirdi. Öğrenciye program kapsamında alanda hazır bulunan Edirne İl Sağlık Müdür İshak Yıldırım ve sağlık ekipleri müdahale etti.
Program Halk Eğitim Merkezi’ndeki gösteriyle devam etti.(Haber:Erkan KARAMAN)





