Edirne Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Ali Şahin, “Yaş sınırı olmadan aşı randevusu alabilmek şoför arkadaşların sağlığı açısından iyi oldu. Şoför arkadaşlara pazartesi gününden itibaren randevu almaları konusunda bilgi mesajı attık. İnşallah bir an önce bu pandemi dönemini atlatırız.” Diye konuştu.
Türkiye’de aşı programı oldukça hız kazanırken, Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Şehir içi ve şehirlerarası ulaşım faaliyetlerinde çalışanlar ile taksi ve dolmuş esnafı da aşı programımıza dahil olduğunu açıkladı. Edirne Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Ali Şahin, Şoförlerin aşı programına dahil edilmesini memnuniyetle karşıladıklarını söyledi. Oda olarak şoförlere aşı randevusu için bilgi mesajı attıklarını aktaran Şahin, “Bakanlık tarafından aşı programına dahil edildiğimiz için mutluyuz. Sürekli insanlarla yüz yüze olan şoför arkadaşlarımızın bir an önce aşılanacak olması bizi mutlu etti. Şoför arkadaşlara pazartesi gününden itibaren randevu almaları konusunda bilgi mesajı attık. Yaşı gelen 50-55 yaşında şoför arkadaşlarımız var ama yaş sınırı olmadan aşı randevusu alabilmek şoför arkadaşların sağlığı açısından iyi oldu. İnşallah bir an önce bu pandemi dönemini atlatırız.” Dedi.
“AÇIKLAMA BİRAZ GEÇ OLDU”
Taksici esnafı Serkan Tanrıkut, şoförlere aşı sırasının geç geldiğini söyledi. Tanrıkut, “Sağlık Bakanlığı’nın açıklaması biraz geç oldu. 1,5 senedir süren bir pandemi var. Yaklaşık 7-8 aydır da insanlar aşılanıyor. Bizi son tarafa bıraktılar. Biz sürekli trafikteyiz, devamlı insan taşıyoruz, insanlarla iç içeyiz. Kimin hasta olup olmadığını bilmiyoruz. Bana göre Sağlık Bakanlığı bu konuda geri kaldı. Taksicileri, minibüs esnafını, otobüsçüleri, servis işletmelerini öne alması gerekiyordu. Sıra zaten herkesin yaşına göre geliyor. İnşallah ülkemiz içinde iyi olacak. Bu pandemi aldı başını gidiyor, herkesin işleri bozuk inşallah iyi günler bizi bekliyor.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Türkiye’de aşı programı oldukça hız kazanırken, Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Şehir içi ve şehirlerarası ulaşım faaliyetlerinde çalışanlar ile taksi ve dolmuş esnafı da aşı programımıza dahil olduğunu açıkladı. Edirne Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Ali Şahin, Şoförlerin aşı programına dahil edilmesini memnuniyetle karşıladıklarını söyledi. Oda olarak şoförlere aşı randevusu için bilgi mesajı attıklarını aktaran Şahin, “Bakanlık tarafından aşı programına dahil edildiğimiz için mutluyuz. Sürekli insanlarla yüz yüze olan şoför arkadaşlarımızın bir an önce aşılanacak olması bizi mutlu etti. Şoför arkadaşlara pazartesi gününden itibaren randevu almaları konusunda bilgi mesajı attık. Yaşı gelen 50-55 yaşında şoför arkadaşlarımız var ama yaş sınırı olmadan aşı randevusu alabilmek şoför arkadaşların sağlığı açısından iyi oldu. İnşallah bir an önce bu pandemi dönemini atlatırız.” Dedi.
“AÇIKLAMA BİRAZ GEÇ OLDU”
Taksici esnafı Serkan Tanrıkut, şoförlere aşı sırasının geç geldiğini söyledi. Tanrıkut, “Sağlık Bakanlığı’nın açıklaması biraz geç oldu. 1,5 senedir süren bir pandemi var. Yaklaşık 7-8 aydır da insanlar aşılanıyor. Bizi son tarafa bıraktılar. Biz sürekli trafikteyiz, devamlı insan taşıyoruz, insanlarla iç içeyiz. Kimin hasta olup olmadığını bilmiyoruz. Bana göre Sağlık Bakanlığı bu konuda geri kaldı. Taksicileri, minibüs esnafını, otobüsçüleri, servis işletmelerini öne alması gerekiyordu. Sıra zaten herkesin yaşına göre geliyor. İnşallah ülkemiz içinde iyi olacak. Bu pandemi aldı başını gidiyor, herkesin işleri bozuk inşallah iyi günler bizi bekliyor.” Şeklinde konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





