Bu birinciliği elde ederken aşı çağrı merkezlerinin önemine vurgu yapan Vali Canalp, başarının mimarının Edirneliler olduğunu söyledi. Canalp, “Mobil aşılama ekiplerimiz ile köylerdeki en ücra noktalarda vatandaşlarımızın sağlık kuruluşlarına gelmelerini beklemeden vatandaşlarımızın aşılarını yaptırdık. Bana kalırsa Edirne’yi Türkiye birincisi yapan nedir? Edirnelilerdir. Edirnelilerin bilinç düzeyidir.” Dedi.
Edirne Valisi Ekrem Canalp, Edirnelilerin Türkiye’nin ilkleri olmaya alıştıklarını belirtirken, nüfusa oranla en fazla aşılama yapan Edirne’nin bu başarıyı nasıl yakaladığını anlattı. Canalp, “Biz 1 adım atıyorsak Edirneliler 5 adımla karşılık veriyorlar. Edirneliler bizi Türkiye’nin ilkleri olmaya alıştırdılar. Bu vakıf Türkiye’de valilik bünyesinde böyle bir aktiviteleri olan örnek olarak bir ilktir. Biz bu ilki beraberce yaşıyoruz. Ama aynı zamanda 1’incilikleri de yaşamaya alıştık. Biraz önce Sağlık Bakanımız bir istatistik açıkladı. 100 bin nüfusa karşılık olarak gelen aşılama oranlarını açıkladı. Edirne’nin gururla ifade edebiliriz ki 100 bin nüfusa oranla düşen aşılama oranlarında da Türkiye birincisidir. Bu birinciliği elde ederken Aşı Çağrı Merkezi kurduk, çağrı merkezimizde aşılama sırası gelen bütün vatandaşlarımızın telefonlarını temin ettik. Onlara 'kendileri randevu alamadıysa onların yerine randevu alabileceğimizi' ifade ettik. Randevusunu kaçıran vatandaşlarımız varsa onları tekrar arayıp 'kendileri için tekrar randevu alabileceğimizi' ifade ettik. Sağlık merkezlerindeki aşılamada sırası fazla olan vatandaşlarımız varsa, bunları devlet hastanesinde aşılayabileceğimize ilişkin telefonla bildirimde bulunduk. Çağrı merkezinde aşıyla ilgili doğru bilgilendirmelerde bulunduk.” Dedi.
“EN ÖNEMLİ FAKTÖR EDİRNELİLER”
Vatandaşların sağlık kuruluşlarına gitmesini beklemeden ekiplerle evlerine kadar giderek aşı yapıldığını belirten Vali Canalp, başarının baş mimarının Edirnelilerin bilinç düzeyi olduğunu ifade etti. Canalp, “Mobil aşılama ekiplerimiz ile köylerdeki en ücra noktalarda vatandaşlarımızın sağlık kuruluşlarına gelmelerini beklemeden vatandaşlarımızın aşılarını yaptırdık. Bana kalırsa Edirne’yi Türkiye birincisi yapan nedir? Edirnelilerdir. Edirnelilerin bilinç düzeydir. Yine Edirneliler geçen sene yaklaşık 3 aylık bir dönemde Türkiye’yi belirgin şekilde toplam vaka sayılarında da kenti Türkiye 1’incisi yapmışlardı. Bu yılda toplam vaka sayılarına baktığımızda son dönemde en az vaka sayısına sahip iller arasında ilk 5 içerisinde yer aldığımızı görüyoruz. Bu ne ile oluyor derseniz. Bunları etkileyen en önemli faktör Edirnelilerdir. Edirnelilerin bilinç düzeyidir. Tüm Edirnelilere buradan teşekkür ediyorum. “ şeklinde konuştu.
“5 BİNİ AŞKIN TAKDİR BELGESİ VERDİK”
Salgın döneminde kamu kurum personellerinin büyük bir gayretle çalışmalarına devam ettiklerini ifade eden Edirne Valisi Ekrem Canalp, sadece Edirne Valiliğinin 5 bini aşkın takdir belgesi verdiğini söyledi. Canalp, “Pandemi döneminde birçok kamu personelimiz Edirnelilere hizmet ettiler. İlk başta aklımıza gelen sağlık çalışanlarının dışında kolluk kuvvetlerimiz de çok yoğun bir mesai harcadılar. Pek çok kamu kuruluşumuz canını dişine takarak gayret gösterdi. Salgın sürecinde kamuda çalışan personele verilen takdir belgesi sayısı Edirne’de sadece Valiliğimizce verilen belgelerde 5 bini aşmış olan belge sayısı olarak Türkiye’de Edirne gerçekten de bir şampiyondur. Tüm kamu görevlisi arkadaşlarıma Edirne’ye bu gururu yaşattıkları için teşekkür ederim.” Diye konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)
Edirne Valisi Ekrem Canalp, Edirnelilerin Türkiye’nin ilkleri olmaya alıştıklarını belirtirken, nüfusa oranla en fazla aşılama yapan Edirne’nin bu başarıyı nasıl yakaladığını anlattı. Canalp, “Biz 1 adım atıyorsak Edirneliler 5 adımla karşılık veriyorlar. Edirneliler bizi Türkiye’nin ilkleri olmaya alıştırdılar. Bu vakıf Türkiye’de valilik bünyesinde böyle bir aktiviteleri olan örnek olarak bir ilktir. Biz bu ilki beraberce yaşıyoruz. Ama aynı zamanda 1’incilikleri de yaşamaya alıştık. Biraz önce Sağlık Bakanımız bir istatistik açıkladı. 100 bin nüfusa karşılık olarak gelen aşılama oranlarını açıkladı. Edirne’nin gururla ifade edebiliriz ki 100 bin nüfusa oranla düşen aşılama oranlarında da Türkiye birincisidir. Bu birinciliği elde ederken Aşı Çağrı Merkezi kurduk, çağrı merkezimizde aşılama sırası gelen bütün vatandaşlarımızın telefonlarını temin ettik. Onlara 'kendileri randevu alamadıysa onların yerine randevu alabileceğimizi' ifade ettik. Randevusunu kaçıran vatandaşlarımız varsa onları tekrar arayıp 'kendileri için tekrar randevu alabileceğimizi' ifade ettik. Sağlık merkezlerindeki aşılamada sırası fazla olan vatandaşlarımız varsa, bunları devlet hastanesinde aşılayabileceğimize ilişkin telefonla bildirimde bulunduk. Çağrı merkezinde aşıyla ilgili doğru bilgilendirmelerde bulunduk.” Dedi.
“EN ÖNEMLİ FAKTÖR EDİRNELİLER”
Vatandaşların sağlık kuruluşlarına gitmesini beklemeden ekiplerle evlerine kadar giderek aşı yapıldığını belirten Vali Canalp, başarının baş mimarının Edirnelilerin bilinç düzeyi olduğunu ifade etti. Canalp, “Mobil aşılama ekiplerimiz ile köylerdeki en ücra noktalarda vatandaşlarımızın sağlık kuruluşlarına gelmelerini beklemeden vatandaşlarımızın aşılarını yaptırdık. Bana kalırsa Edirne’yi Türkiye birincisi yapan nedir? Edirnelilerdir. Edirnelilerin bilinç düzeydir. Yine Edirneliler geçen sene yaklaşık 3 aylık bir dönemde Türkiye’yi belirgin şekilde toplam vaka sayılarında da kenti Türkiye 1’incisi yapmışlardı. Bu yılda toplam vaka sayılarına baktığımızda son dönemde en az vaka sayısına sahip iller arasında ilk 5 içerisinde yer aldığımızı görüyoruz. Bu ne ile oluyor derseniz. Bunları etkileyen en önemli faktör Edirnelilerdir. Edirnelilerin bilinç düzeyidir. Tüm Edirnelilere buradan teşekkür ediyorum. “ şeklinde konuştu.
“5 BİNİ AŞKIN TAKDİR BELGESİ VERDİK”
Salgın döneminde kamu kurum personellerinin büyük bir gayretle çalışmalarına devam ettiklerini ifade eden Edirne Valisi Ekrem Canalp, sadece Edirne Valiliğinin 5 bini aşkın takdir belgesi verdiğini söyledi. Canalp, “Pandemi döneminde birçok kamu personelimiz Edirnelilere hizmet ettiler. İlk başta aklımıza gelen sağlık çalışanlarının dışında kolluk kuvvetlerimiz de çok yoğun bir mesai harcadılar. Pek çok kamu kuruluşumuz canını dişine takarak gayret gösterdi. Salgın sürecinde kamuda çalışan personele verilen takdir belgesi sayısı Edirne’de sadece Valiliğimizce verilen belgelerde 5 bini aşmış olan belge sayısı olarak Türkiye’de Edirne gerçekten de bir şampiyondur. Tüm kamu görevlisi arkadaşlarıma Edirne’ye bu gururu yaşattıkları için teşekkür ederim.” Diye konuştu. (Haber-Fotoğraf: Ali KARAMAN)





