Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Mustafa İriş, gazetecilere açıklamalarda bulunarak, “Türkiye’nin güçlü olmaya ihtiyacı var. Ezmek için, sömürmek için değil, adalet tesis etmek için güçlü olmaya ihtiyacımız var.” Dedi.
Geminin su almaması için beraber olunması gerektiğini ifade eden İriş, “Bir ve beraber olacağız. Hatta gayri Müslim olsun bu ülkede yaşıyor mu TC vatandaşı mı bitti. Gayrimüslim bilse olsak bu ülkede yaşıyorsak, bu gemide berabersek bu geminin su almaması için sahile selamete güvenli için de yürüyebilmesi bir beraber olacağız. Dilediğin gibi yaş üreteceyiz, adil olacağız. İlmi gelişmeleri teşvik edeceğiz. Güçlü olacağız teknoloji üreteceğiz. Ne demiş atalarımız ‘istersen sulhu sağla hazır ol cenke’ Sulh istiyor muyuz güçlü olacağız.” Diye konuştu.
“ADALET TESİS ETMEK İÇİN GÜÇLÜ OLMAYA İHTİYACIMIZ VAR.”
Güçlü olamaya ihtiyaçları olduğunu ifade eden İriş, “Güçlü olmaya karşımızdakini ezmek için, sömürmek için değil adalettesis ermek için birliğimizi beraberliğimizi bozanlar karşısında dik durabilmek için sömürüyü önleyebilmek için güçlü olmaya ihtiyacımız var.” İfadelerine yer verdi.
“PARTİLERİN MAHKEME KARARI İLE DEĞİL REY VERMEYEREK KAPATILMASI KARARINDAYIM”
Oy verilmeyerekpartilerin kapatılması gerektiğini ifade eden İriş, “Bir hukuk devletinde hukukun işlediği sürece herkes mutlu olur. Partilerin mahkeme kararı ile değil de insanların rey vermeyerek kapatılması kararındayım.” Sözlerine yer verdi.
‘KIRMIZA OLAN İLLERİ KAPAMADILAR EDİRNE’Yİ DE AÇSINLAR O ZAMAN’
Esnafın açılması gerektiğini ifade eden İriş,” Esnafların kapanmasını niye isteyelim bizi de açsınlar. Kontrollü mesafeli olsun. Bu kadar şey dayanmaz gibi. Madem turuncudan kırmıza olan illeri kapamadılar Edirne’yi de açsınlar o zaman.” Diye konuştu.
“MÜFTÜ HAKKINDA NANKÖRLÜK AÇIKLAMASININ DOĞRU BULMUYORUM”
İriş, CHP Edirne İl Başkanı Fevzi Pekcanlı’nın müftü hakkında nankörlük açıklamasının doğru bulmadığını, Devlet görevlisinin nasıl dua yapacağını kendisinin bileceğini söyledi.
İriş, il başkanlık görevi yapan Ali Demirkıran ile çalışmaya devam edeceklerini belirterek, “Bugüne kadar Edirne teşkilatımızda Ali kardeşimizle uzun yılar beraber çalıştık çalışmaya devam edeceğiz.” Sözlerine yer verdi.
“YENİ KARDEŞLERİMİZ BU GÖREVİ YAPMASI BİR ZENGİNLİK”
Ali Demirkıran, “2001’den beri il başkanlığı görevini yürütmeye gayret ediyorum çalışıyorum Yeni yeni kardeşlerimiz bu görevi yapması bir zenginlik. Sinan kardeşimiz bizimle birlikte güzel çalışmaları oldu. Hakkımızda hayırlısı olsun.” Dedi
Edirne İl Başkanı Sinan Tekin, Aldığı bayrağı daha ileriye taşıyacağını belirterek, “Benden önce bu görevi hakkıyla yapan Ali Bey’e çok teşekkür ediyor. Değerli çalışmalardan dolayı takdirlerimi ifade etmek isterim. Ali başkandan aldığımı bayrağı daha ileriye taşımak için ekip halinde gayret sarf edeceğiz.” Diye konuştu.(Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)
Geminin su almaması için beraber olunması gerektiğini ifade eden İriş, “Bir ve beraber olacağız. Hatta gayri Müslim olsun bu ülkede yaşıyor mu TC vatandaşı mı bitti. Gayrimüslim bilse olsak bu ülkede yaşıyorsak, bu gemide berabersek bu geminin su almaması için sahile selamete güvenli için de yürüyebilmesi bir beraber olacağız. Dilediğin gibi yaş üreteceyiz, adil olacağız. İlmi gelişmeleri teşvik edeceğiz. Güçlü olacağız teknoloji üreteceğiz. Ne demiş atalarımız ‘istersen sulhu sağla hazır ol cenke’ Sulh istiyor muyuz güçlü olacağız.” Diye konuştu.
“ADALET TESİS ETMEK İÇİN GÜÇLÜ OLMAYA İHTİYACIMIZ VAR.”
Güçlü olamaya ihtiyaçları olduğunu ifade eden İriş, “Güçlü olmaya karşımızdakini ezmek için, sömürmek için değil adalettesis ermek için birliğimizi beraberliğimizi bozanlar karşısında dik durabilmek için sömürüyü önleyebilmek için güçlü olmaya ihtiyacımız var.” İfadelerine yer verdi.
“PARTİLERİN MAHKEME KARARI İLE DEĞİL REY VERMEYEREK KAPATILMASI KARARINDAYIM”
Oy verilmeyerekpartilerin kapatılması gerektiğini ifade eden İriş, “Bir hukuk devletinde hukukun işlediği sürece herkes mutlu olur. Partilerin mahkeme kararı ile değil de insanların rey vermeyerek kapatılması kararındayım.” Sözlerine yer verdi.
‘KIRMIZA OLAN İLLERİ KAPAMADILAR EDİRNE’Yİ DE AÇSINLAR O ZAMAN’
Esnafın açılması gerektiğini ifade eden İriş,” Esnafların kapanmasını niye isteyelim bizi de açsınlar. Kontrollü mesafeli olsun. Bu kadar şey dayanmaz gibi. Madem turuncudan kırmıza olan illeri kapamadılar Edirne’yi de açsınlar o zaman.” Diye konuştu.
“MÜFTÜ HAKKINDA NANKÖRLÜK AÇIKLAMASININ DOĞRU BULMUYORUM”
İriş, CHP Edirne İl Başkanı Fevzi Pekcanlı’nın müftü hakkında nankörlük açıklamasının doğru bulmadığını, Devlet görevlisinin nasıl dua yapacağını kendisinin bileceğini söyledi.
İriş, il başkanlık görevi yapan Ali Demirkıran ile çalışmaya devam edeceklerini belirterek, “Bugüne kadar Edirne teşkilatımızda Ali kardeşimizle uzun yılar beraber çalıştık çalışmaya devam edeceğiz.” Sözlerine yer verdi.
“YENİ KARDEŞLERİMİZ BU GÖREVİ YAPMASI BİR ZENGİNLİK”
Ali Demirkıran, “2001’den beri il başkanlığı görevini yürütmeye gayret ediyorum çalışıyorum Yeni yeni kardeşlerimiz bu görevi yapması bir zenginlik. Sinan kardeşimiz bizimle birlikte güzel çalışmaları oldu. Hakkımızda hayırlısı olsun.” Dedi
Edirne İl Başkanı Sinan Tekin, Aldığı bayrağı daha ileriye taşıyacağını belirterek, “Benden önce bu görevi hakkıyla yapan Ali Bey’e çok teşekkür ediyor. Değerli çalışmalardan dolayı takdirlerimi ifade etmek isterim. Ali başkandan aldığımı bayrağı daha ileriye taşımak için ekip halinde gayret sarf edeceğiz.” Diye konuştu.(Haber-Fotoğraf: Alp Togan BOLU)





