Gerçekleştirilen çalışmaları yerinde inceleyerek sistem hakkında bilgiler alan Uzunköprü Belediye Başkanı Özlem Becan, “Vatandaşlarımıza en iyi şekilde hizmet etmek adına müdürlüğümüz tarafından çalışmaların en kısa sürede tamamlandığını ve müdürlük bünyesinde oluşturulan 112 Acil Çağrı Merkezimiz hizmete başladı.” Şeklinde konuştu. (Haber Merkezi)
Güncel
Yayınlanma: 05 Haziran 2021 - 09:15
"112 Acil Çağrı Merkezi" hizmete girdi
Acil çağrıların tek merkezden yönetilmesi amacıyla yürütülen “112 Acil Çağrı Merkezi” sistemi Uzunköprü Belediyesi bünyesinde hizmete girdi. İtfaiye müdürlüğünün; İçişleri Bakanlığı’nca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesi amacıyla 81 ilde hayata geçirilen 112 Acil Çağrı Merkezi entegrasyonu tamamlandı.
Güncel
05 Haziran 2021 - 09:15





